diensten

Social Media Beheer

We kennen het. Je bent druk met je onderneming en op je to-do lijst staan nog acht belangrijke  zaken die je toch echt vandaag geregeld moet hebben. Als er aan het einde van de dag nog tijd over is, kijk je wel even om iets te posten op je LinkedIn of Instagram bedrijfspagina. Je wil wel in de picture blijven en het internet heeft tenslotte geen sluitingstijd, toch? 

Het is onderhand al laat in de middag. Wat ga je nog posten vandaag? Je kijkt in de galerij van je smartphone voor inspiratie maar helaas, één van je klanten belt je met een spoedvraag. Omdat je je klant alle aandacht wil geven wil je zijn vraag niet haastig afraffelen.

Als je ‘s avonds laat nog even op LinkedIn kijkt zie je een post van je concurrent langskomen en herinner je je dat je eigenlijk iets wilde posten vanmiddag. Afijn, dan komt het er morgen wel van.

Zichtbaarheid creëeren

Wij zijn jouw marketingteam

Posten op social media. Het is onwijs belangrijk voor de zichtbaarheid van je bedrijf maar in de waan van de dag nooit écht urgent. Dit resulteert er in dat ondernemers het brainstormen over een onderwerp, ontwerpen van een post, het schrijven van content en het analyseren van de interacties alsmaar naar achteren schuiven. Het gevolg hiervan is een bedrijfspagina die al weken, soms zelfs al maanden leeg staat. Dit terwijl je concurrent wel succesvol zichtbaar is en minstens twee maal per week een leuk verhaal vertelt. Wat zal het publiek denken wanneer ze je concurrent vaak voorbij zien komen en jouw bedrijf eigenlijk nooit? Wat vinden nieuwe klanten van een timeline die al maanden leeg is versus een timeline waar regelmatig waardevolle content gedeeld wordt?
VOORUIT LOPEN

Zichtbaar blijven

Net als je concurrent wil je jouw bedrijf ook positioneren als een sterk merk. Maar door de waan van de dag is social media zo’n enorme drempel geworden dat het er vaak niet van komt. Hoe fijn zou het zijn om een team te hebben die dit voor je bedenkt, maakt en uitvoert? Jij geeft de globale richting met de strategie mee en vervolgens gaat het team voor je aan de slag om je bedrijf zichtbaar te maken. Door middel van posts, on-brand (info)graphics, blogartikelen, foto’s, animaties en verhalen straalt je bedrijf het imago uit wat het verdient.  

Infographics, animaties, blogartikelen & foto's

De Oplossing

Als MKB-er heb je lang niet altijd de ruimte om een marketingmanager, designer, animator en tekstschrijver in dienst te nemen. Daarom zijn wij er om je te helpen! Met het Dusver marketing pakket nemen wij vrijwel al het werk uit handen. Je krijgt een compleet part-time marketing team die jouw visie omzet naar waardevolle content waarmee je timeline tot de nok gevuld wordt. Hierbij kun je denken aan infographics, animaties, blogartikelen en foto’s. Deze uitingen worden ondersteund door een sterke strategie waardoor je publiek onder de indruk gaat zijn van een brede waaier aan impressies. 

Samen met jou stellen we in een brainstorm een overkoepelende strategie samen. Hierop volgend werken wij een timeline voor je uit in een dashboard zodat zichtbaar is wat er wanneer gepost gaat worden. Het dashboard geeft de ruimte om feedback te geven of wijzigingen door te voeren. 

Je bent van harte welkom voor een vrijblijvend gesprek waarin we graag meer te weten willen komen over de uitdagingen die je ervaart rondom je marketing!

Gratis quickscan

Weten hoe jouw merk scoort?

Reviews

Ervaringen van anderen

Creative design solutions

WE LIKE PROJECTS BIG & BOLD

Onze creatieve design oplossingen zijn gemaakt voor mensen, niet voor machines.

Blogartikelen

OM JOU TE INFORMEREN

Hoe je met effectief UX design e-mail marketing optimaliseert

Staat e-mail marketing op het punt om uit te sterven? Vraag het een gemiddelde consument, en je zult misschien schrikken van het antwoord. Mailproviders worden namelijk steeds efficiënter in het wegstoppen van reclamemails. Betekent dit dat het tijdperk van de e-mailmarketing ten einde is? Zeker niet.

Lees meer

Het UX perspectief voor E-commerce: de belangrijkste leerpunten voor een webshop

Handel verandert de maatschappij. De manier hoe consumenten goederen verhandelen heeft een enorme invloed op ons dagelijks leven. Het bepaalt in grote mate wat we willen, waar we het zoeken en hoe we keuzes maken om iets te kopen. Digitale platforms en webshops zijn niet meer weg te denken uit ons leven. E-commerce is de toekomst van het winkelen. 

Lees meer

Waarom een landingspagina je belangrijkste aanbod moet bevatten

Wat is nou de beste manier om leads te converteren naar klanten? We hebben al vaker benadrukt hoe belangrijk conversie optimalisatie is. Dit is waar UX design allemaal om draait. De digitale omgeving moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn. Om leads te laten converteren naar klanten, moeten we bij het begin beginnen. En dat is de landingspagina. 

Lees meer

Hoe je met een Customer Journey Map het maximale uit je UX haalt

Wat is de allerbelangrijkste tool voor een UX designer? Het is niet een computer, een softwareprogramma en ook niet Photoshop. Zonder deze tool komt een UX-designer nergens. Het proces kan niet eens van start gaan. We hebben het over de Customer Journey Map. 

Lees meer

Hoe je met effectief UX design e-mail marketing optimaliseert

Staat e-mail marketing op het punt om uit te sterven? Vraag het een gemiddelde consument, en je zult misschien schrikken van het antwoord. Mailproviders worden namelijk steeds efficiënter in het wegstoppen van reclamemails. Betekent dit dat het tijdperk van de e-mailmarketing ten einde is? Zeker niet.

Lees meer

Het UX perspectief voor E-commerce: de belangrijkste leerpunten voor een webshop

Handel verandert de maatschappij. De manier hoe consumenten goederen verhandelen heeft een enorme invloed op ons dagelijks leven. Het bepaalt in grote mate wat we willen, waar we het zoeken en hoe we keuzes maken om iets te kopen. Digitale platforms en webshops zijn niet meer weg te denken uit ons leven. E-commerce is de toekomst van het winkelen. 

Lees meer

Hoe je met effectief UX design e-mail marketing optimaliseert

Staat e-mail marketing op het punt om uit te sterven? Vraag het een gemiddelde consument, en je zult misschien schrikken van het antwoord. Mailproviders worden namelijk steeds efficiënter in het wegstoppen van reclamemails. Betekent dit dat het tijdperk van de e-mailmarketing ten einde is? Zeker niet.

Lees meer