Transparante, eerlijke en duurzame koffie moet de nieuwe standaard worden!

Alle koffie die er in Nederland wordt gedronken moet duurzaam verkregen en verbouwd worden. Niet langer mogen boeren achtergesteld worden, maar moeten zij deel uitmaken van een eerlijk ecosysteem waarin iedereen zijn verdiende loon krijgt! Beyond Fairtrade noemen ze dat bij BEANY!

BEANY De Documentaire

Een Peru schoten we samen met BEANY deze prachtige beelden, als onderdeel van een documentaire over het leven van koffieboeren in die streek.

Samen maken we een duurzaam verschil!

Storytelling op zijn best! Geïnspireerd en beïnvloed door eigen ervaringen is oprichter Sebastian Smeenk gefrustreerd wanneer hij direct in aanraking komt met de vele misstanden in de koffie industrie. Dit moet anders..

Hier houden wij enorm van, eerlijke en duurzame verhalen vertellen. Van wereldverbeteraars! Aanpakkers die de gevestigde orde een lichtelijke schop onder de kont geven. De pacifistische anarchisten onder ons die zich verschuilen als de wolven (wél plantaardige) in schaapskleding. Aldus, de BEANY’s van deze wereld. Of de Tony Chocolonely’s, de Oatly’s, maar ook de Patagonia’s. Daar staan wij graag voor klaar met ons marketingleger. Wel die van het geweldloos verzet, hè!

BEANY Coffee - Churupampa

Wat schuilt er achter jouw bedrijfsidentiteit?

Wat stel jij zelf voor ogen wanneer je nadenkt over de vertaling van het alledaagse wat jij doet, tot een potentiële klant? Wat is jouw passie en hoe wordt dit omgezet tot een visuele toepassing?

Even bellen?

Merken Bouwen

Het is wat, dat bouwen van een merk.. Er komt ongelofelijk veel bij kijken! 

Lees meer

Filosofische Marketing

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem.

Lees meer

Digitale Toekomst

Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem.

Lees meer